söndag 5 oktober 2008

Visst är de fina?!
Jag tror min käre svärmor kan läsa mina tankar banne mej..!!
Sådana här långa raggsockor med spets upptill har jag velat ha sedan i vintras! (Fast det har jag inte sagt till henne!) Det är ju så snyggt när spetsen tittar upp ur stövlarna!Ni kan gissa hur glad jag blev när hon hade med sig dem igår!!Hon har stickat dem själv & dem är underbara!!
Tusen tack kära svärmor!!

Inte nog med att jag fick de fina sockorna-hon hade stickat ett par långa vantar & en halsduk också!
Jag blev faktiskt riktigt, riktigt glad över detta!

Jättefint mönster & jättefin spets...Nästan för fina för att användas,hihihi...
Nejdå,det kommer att bli varmt & gott när det blir kallt!



Visst är det mysigt med levande ljus?



Snart är det halloween! Vi håller som bäst på att planera halloween party för killarna & deras kompisar...En tradition som inte vi riktigt är uppvuxna med men barnen pratar mycket om det.
Och det skall faktiskt bli roligt.

Inga kommentarer: