fredag 12 september 2008

I väntans tider..suck...

Den som väntar på något gott väntar alltid för länge...
Så sant så!! Väntar på min allra första leverans av varor & jag blir tokig av denna väntan,hihi...
Som ett barn på julafton väntandes på tomten.
Tittar ut genom fönstren hela tiden, rädd för att missa lastbilen....
Mmm, jag ÄR otålig..!!
Visar lite bilder från vardagsrummet bla. Hjärtanen som jag klätt av mossa, som hänger på vitrinskåpet, har hängt med från i julas. Tycker de gav skåpet ett lyft.




Detta gamla spelbord? köpte jag på loppis för 75 kronor & målade det vitt.Gillar det skarpt!
Dessutom blev det ännu finare med korgen som jag lagt på hyllan undertill.

Fint örngott va?! Auktionsfynd naturligtvis! Spets & monogram...

1 kommentar:

Viola sa...

Hejsan, förstår att du väntar och längtar, är så roligt med att ha butik men jag kan lova dig att livet blir totalförändrat, ibland tycker jag at det är det enda jag gör även om jag älskar detta nya jobb och i början är det väldigt intensivt med allt det nya som ska tas in i hjärnkontoret, lycka till, kramis violan