söndag 7 september 2008

Jobb, jobb, jobb...


Dessa tjusiga tekoppar köpte faktiskt maken igår & jag blev glatt överraskad när han kom hem med dessa 6 koppar med fat. Från GEFLEs modell "Teneriffa".

Vi brukar ju inte alltid, som ni redan vet ,ha samma smak om jag säger så...

Iallafall tycker jag de är supercharmiga med sin cremevita färg & gulddekor!

Ska naturligtvis vidare till butiken...som snart öppnar!!TJOHO!!

KOLLA IN!! 24 December 1907!! Hur häftigt är inte det..?! Det vackra skrinet som jag fyndat på auktion för ett tag sen har nu äntligen kommit! Charmigt slitet med naturlig patina efter 100 år på nacken!

Mycket vackert dekorerat, må jag säga...*mys* Ska till butiken den med...

Det är galet mycket som ska göras när man startar eget...Fast det mesta av arbetet är så himmelens roligt-detta är ju min dröm!
Fast man ska ICKE klaga, det är trots allt självförvållat,hihi...!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hopp!

Fullt ös märker jag.
Kom ihåg att ta ett djupt andertag lite då och då!
Du tar så fina bilder!!
Dert är sån stämning i dem. Man blir sugen på allt du visar upp!

Kram Jeanette

Anonym sa...

Tack för den kommentaren!!
Vad roligt att Du gillar mina bilder!
Visst borde man ta det lite lugnare,gäller nog dem flesta skulle jag tro..!
Kram Maria