torsdag 25 september 2008

Mitt egna lilla spa,hihi...


Efter en hård dag på jobbet & en tur till leksaksaffären med ha-galna barn *PUH* så finns väl inget bättre än ett varmt låååångt bad?? Den lilla bilden visar lille Benjamin i badet, när han är nästan alldeles nyfödd...så gosig..!!
En korg är både praktisk & snygg att förvara toarullar i. Nära att nå när man inte kan lyfta på rumpan direkt,hihihi...




Mina rättvisemärkta (joo,det finns-bra eller hur?!) turkosa handdukar köpta på Jysk.
Nä vet vad-i helgen ska jag försöka ta lite inspirerande kort att lägga ut här på bloggen!
Jag har haft lite dåligt med energi & tid för bloggen det sista...Vår butik på nätet http://www.myvintagehouse.se/ & mitt nya jobb har tagit närapå ALL min kraft!
Det kommer fina varor från underbara danska Lisbeth Dahl till butiken inom kort. Utbudet är kanske inte så stort som jag önskar att det vore men vi jobbar på det.Sakta men säkert.Välkommen in på ett besök!
Dessutom börjar det bli dax att lägga ut julens varor också-och jag längtar faktiskt lite till julen. Mysigt med alla ljus, dofter & pynt!!

Inga kommentarer: