tisdag 23 september 2008

M som i Melvin!

Välkommen in till Melvin!
Idag bjuder jag in er till vår goe Melvins rum.
En 4-årig kille med vilja & humör!!
Tror jag vet vem han har fått sitt temperament ifrån,hihihi...

M som i Melvin...Vi har satt ett obehandlat furugolv på en vägg som fondvägg-något vi är supernöjda med! Alla väggar i hans rum är målade i en kulör som heter Tofu från Alcro.På golvet ligger oljad ek-mjukt & skönt att gå på...Krokar till alla kepsar, ryggsäckar & annat jox kan man aldrig få för mycket av!

Jag har blivit såå inspirerad av alla bloggare som sytt & fixat så fina vimplar till barnens rum...så jag ville naturligtvis inte vara sämre..! Gillar den marina känslan-det är klassiskt & tidlöst!
Naturligtvis kunde jag inte låta bli att köpa var sin liten brevlåda till min killar-Melvin fick en grön,storebror Elliott har en blå. Tillverkade av Bruka, köpta på Balders Hage i Alingsås.


Disney-tavlorna (ramarna är från IKEA) har jag beställt på nätet http://www.art.com/

Inga kommentarer: