torsdag 14 augusti 2008

Blir det någonsin ordning i kaoset..?

Idag tänkte jag bjuda på fler detaljer från hallen.
Här ser ni mitt försök till att skapa lite ordning & reda i kaoset...
Vi har hängt upp var sin krok till barnen i lagom höjd så att de själva kan hänga(mammans & pappans tanke!) upp sina ytterkläder...Över kroken hänger zinkskyltar med barnens namn som Ylva Skarp från http://www.skarpkalligrafi.se har skrivit.
Hennes kalligrafi är såå underbar!! De som inte sett hennes fina saker bör besöka hennes hemsida BUMS!! Titta & njut! Denna fina byrå fick vi av ett par vänner som inte ville ha den-och som det mesta här råkade den också ut för penseln & vit färg...och nya porslinsknoppar från http://www.baldershage.se
Mössor & vantar & annat jox som man helst inte vill titta på finns i korgarna med lock.En till varje pojk,ordning & reda!! Nä vet ni-denna hall är min ständiga huvudvärk...allt som oftast är den faktiskt stökig...Ialla fall kunde jag inte motstå dessa fina korgar,också från Balders Hage i Alingsås.
Min lilla ängel som hälsar på alla som kliver in i vårt hus...

1 kommentar:

lottens vita och gröna sa...

oh vilken alldeles underbar hall du har, vilka härliga vänner som inte vill ha den vackra byrån! älskar med ylva skarps skyltar, vad fint över krokarna där med den lilla skylten!

ha en underbar helg, varmkram lotten