lördag 16 augusti 2008

Far & flyg gamla jobb, hihihi...


Jag har något riktigt, riktigt spännande på gång!!
Det är en blandning av oro, glädje, lyckorus, trötthet och väntan..!
Nej,nej,nej...vi skall INTE ha en bebis till om det var vad ni tänkte,hihihi...
ÅÅÅhhh, jag vill så gärna berätta!!!
Men NIX PIX! Jag skall hålla tyst ett litet tag till..*suck*...
Vet ni vad-jag har ju faktiskt fått ett nytt jobb i torsdags!
Det känns så otroligt skönt att ha fått en fast tjänst nu efter mammaledigheten!
Jobbet jag hade innan Benjamin kom, hade jag i 8 år.
Kände att jag faktiskt var lite sugen på något annat än flygbranschen...Fast det har varit otroligt roliga & stimulerande 8 år(kommer att sakna*snyft* allt & alla jättemycket-utom de eländiga arbetstiderna och möjligen tidspressen för att få flygplanen att avgå på rätt tid..!)

3 kommentarer:

villan vid vilan sa...

Fler som blir med nytt jobb ser jag. Tyvärr känner jag mej ständigt på väg då jag vill göra en helomvändning och göra något helt annat än jag gör.... Men du jag blir så avis på hur du pysslar till det.... tänkte på de fina skyltarna och korgarna JÄTTE FINT!!! Önskar min hall så småningom blir lika fin....men det tar ju sån tid att bli klar med allt....på återseende....

Anonym sa...

NYFIKEN!
/Jeanette

lottens vita och gröna sa...

oh så spännande höst som du har till mötes, stort lycka till!

varmkram lotten