lördag 23 augusti 2008

Slutkalasat...

Då var det klart för denna sommar..*puhh..*
Det är kul men skönt att det är överstökat,faktiskt!
3 barnkalas på 7 veckor.Bara för familjen & släkten men ändå...

Jovisst,..jag älskar att baka...men nu har iallafall jag fått nog av tårta & godsaker på ett tag,hihihi...

Marimekko´s fina skålar kan man ha till mycket...här uppe får en av mina skålar tjänstgöra som sockerskål idag på kalaset!
Goda havrekakor med choklad...MUMS!! Hembakat?? Nix inte dessa!!
Saft & tårta...

Min turkosa Marimekkoskål som jag brukar ha värmeljus i...det blir sååå fint..!
Jag älskar dessa skålar!! Man kan ha dem till ALLT!!

Visst måste man ha matchande turkosa Jellybeans till,hihihi..?!
Faktum är att jag köpte dem först för att jag tyckte dem var fina,jag föll för färgen(ja vet..knäppt va??*skäms lite*) Som tur är smakar dem helt underbart!!!(melonsmak..)
Ni vet..börjar man äta så kan man nästan inte sluta...
Nu när vår stora kille Elliott fyller 6 år så har vi i år skippat barnkalset för honom...Han ville hellre bjuda med sig några kompisar på bio istället!
Så i morgon bär det iväg till stora staden med 5 killar samt jag & maken...Först Mc Donald´s & sedan animerade Star Wars...
Påsarna med ödlorna på har jag gjort för att ha med till bion i morgon...innehåller godis till killarna.
Tänkte att det skulle vara lite mer ekonomiskt samt lättare att ha det fixat än att ha 5 killar som skall ha godis & popcorn där...Vi får se hur det går..!

Inga kommentarer: