tisdag 19 augusti 2008

Traderafynd!

Förutom krokarna har jag en last till...
Tradera! Denna fantastiska marknad där man hittar ALLT!!
Själv har jag gjort en hel del fynd!
Här är ett smakprov på några...
(Dock inte kaffeskedarna här ovan-fynd från mormor!)

Den söta lilla gräddkannan i nysilver(..?)-fynd från Tradera.

Breda, låga alldeles underbara tekoppar-fynd från Tradera. Tyvärr är porslinet väldigt tunt så jag vågar nästan inte använda dem...Man skall använda sina saker,tycker jag.De skall inte stå & samla damm i skåpet...men,men...vissa saker är man ju lite mer rädd om bara..!

Vet ni..!! Idag har jag gjort ytterligare ett FANTASTISKT fynd på Tradera!! TJOHOOO!!
Det är ett skrin i nysilver från...1907!!!(Det är graverat med datum,24 december 1907 på locket!) Fattar ni...100 år gammalt! Jag blir så till mig att jag inte vet vad,hihihi.....
Åhhh,det är sååå fint!!! Lite snirklig dekor & med fötter på!
Dessvärre skall jag inte behålla det själv...Jag kommer iallafall lägga ut bilder på det sedan för det är väldans vackert!!

1 kommentar:

Anonym sa...

ETT HELT UNDERBAR HEM VI HAR JAG ÄLSKAR DEJ ÖVER HELA MITT HJÄRTA

DIN MAN