måndag 11 augusti 2008

Superfin överraskning..!!


Ser Ni..?! Ta en ordentlig titt på denna vackra lampa från House Doctor...
Ni som sett att jag hjälpt(jag njöt mest av alla fina saker jag kunde gå runt & fota,hihi...) min vän Jeanette med hennes underbara butik http://www.gavorochting.se i lördags,såg att jag fotat denna fina lampa hängandes i hennes butik!
Ni kan ju bara tänka er vad glad & överraskad jag blev när ett paket med denna lampa låg i brevlådan idag.?!
Jag fick nästan en tår i lilla ögat....Såå himla oväntat!!
TUSEN TACK snälla Jeanette för den fina lampan!!

2 kommentarer:

Annie - Annalunda sa...

Underbar lampa! Vilken härlig och mysig blogg du har! Hit kommer jag gärna tillbaka!

Kram Annie

Anonym sa...

Hej hopp!

Kul att du blev så överaskad och glad.
Det var såååå roligt att överaska dig.
Tack igen för hjälpen!

Kram Jeanette