söndag 10 augusti 2008

Kalasförvaring...

Denna smarta dubbelkorg köpte jag med mig igår när jag var i Jeanettes fina butik Gåvor & Ting här i Sjövik!
Länge har jag gått & tänkt på vad jag kan ha som förvaring åt mina bestick när det bjuds på kalas här i huset. Fram tills nu har jag bara lagt fram dem på bordet & det ser så trist ut tycker jag...
Så ploppade iden upp när jag såg dessa två korgar som sitter ihop. Den är alldeles PERFEKT!!
Bestiken i ena korgen och mina linneservetterna i den andra...

Själv tror jag nog att korgen är tänkt som en trädgårdskorg där man kanske förvarar burken med snöre i ena korgen och kanske trädgårdsverktyg eller en kruka i den andra...
Det är bara fantasin som sätter gränser som tur är!

Jag är blir så nöjd när jag hittar något som inte bara är fint att se på, som också är praktiskt,ni vet något man kan använda..!

1 kommentar:

lottens vita och gröna sa...

oh maria, vilken alldeles underbar blogg du har, sitter här och har gått igenom allt och är till mig, och så tårögd, läste den fina skildringen om att få barn och om din lille son som har hjärtfel och sitter med tårar i ögonen, så fint skrivet! duuuuu jag kommer tillbaks snart, här vill jag inte missa något, kan jag länka till dig!? varmastekramen lotten