torsdag 7 augusti 2008

GodMorgon..!





Då var det en ny dag och att blogga är visst beroendeframkallande...Har knappt hunnit svälja första klunken av morgonkaffet innan jag kastar mig över datorn..!

Visst har danska http://www.greengate.dk/ fina saker?! Själv har jag fastnat för dessa somrigt söta lattemuggar ! Har bara 2 st än, men fler lär det bli...

Greengate har inte bara porslin & sånt utan jag har spanat in finfina sängkläder & överkast till killarnas rum...

Vi skall ju göra om i minstingen Benjamins rum och jag är svag för kombinationen blekturkost eller ljusblått/brunt till killarna...Basen blir väl vita väggar(vad annars..?) men jag vill ändå ha in LITE färg i ett barnrum...Kanske en fondvägg??

I hans rum har jag hängt tyg framför de fasta garderoberna (de nyinköpta fina garderobsdörrarna ville inte fästa på stommarna så höggravid och arg som ett bi fick det bli denna lösning ,men det är en annan historia som jag skall dra en annan gång...)och det skall självklart bytas ut till fina ljusblå/brunrandiga draperier istället. Ni skall få se Benjamins rum en annan dag då jag tagit lite bilder på hur det ser ut nu så kanske jag kan få lite tips & råd av er?

1 kommentar:

villan vid vilan sa...

Hej och GOD MORGON själv jag håller med.... man vill ju kolla bloggen innan man nästan slagit upp ögonen.Det är så kul det här. Läckra bilder du tar jag blir sååååå INSPIRERAD!!!!nu ska här fotas idag... på återseende tjing tjing.